МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ

Authors

  • В. С. Круглик
  • В. В. Осадчий

Keywords:

міждисциплінарний підхід, професійна підготовка майбутніх програмістів, програмування

Abstract

Авторами статті розглядаються проблеми професійної підготовки майбутніх програміс-
тів у контексті впровадження міждисциплінарного підходу. Наведено опис специфіки майбут ньої професійної діяльності програмістів на прикладі трьох типів професій за об’єктом праці («людина — техніка», «людина — знакова система», «людина — людина»). Застосування міждисциплінарного підходу у професійній підготовці майбутніх програмістів розглядається як частина процесу формування їхньої професійної компетентності через реалізацію зв’язків із дисциплінами гуманітарної, соціально-економічної, математичної та природничо-наукової підготовки.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-22

How to Cite

Круглик, В. С., & Осадчий, В. В. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://www.pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/144