МЕДІА-ГРАМОТНІСТЬ ЯК НАВИЧКА ХХІ СТ.

Authors

  • Л. В. Петрик Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

медіа-грамотність, медіа-засоби, модель SAMR, навички ХХІ ст., нові медіа-навички

Abstract

У статті розглядаються навички ХХІ ст., які необхідні особистості для успішного навчання та
професійної діяльності в епоху інформатизації суспільства, зокрема медіа-грамотність як одна з ключових. Наведено приклади нових медіа-навичок, формування яких є концептуальним в освітньому процесі сучасності. У роботі також розглянуто модель SAMR і висвітлено рівні складності застосування медіа-засобів у процесі організації навчальної діяльності, зокрема у навчанні іноземних мов.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-22

How to Cite

Петрик, Л. В. (2017). МЕДІА-ГРАМОТНІСТЬ ЯК НАВИЧКА ХХІ СТ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://www.pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/155