ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ

Authors

  • Маргарита Валентинівна Козир
  • Олена Павлюк

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6673

Keywords:

інформаційно-комунікаційні технології, мотив, мотивація, формування мотивації

Abstract

У статті наведено опис наукових досліджень, присвячених вивченню сутності мотивації,
розумінню природи її виникнення та розвитку, її структури, видів та рівнів; з’ясовано теоретичні підходи, основні характеристики й особливості формування мотивації у старшокласників. Розглянуто роль інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні рівня мотивації старшокласників на уроках математики.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads


Abstract views: 216

Published

2020-10-30

How to Cite

Козир, М. В., & Павлюк, О. (2020). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6673