МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ ВЕКТОР ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Keywords:
акмеологія, міждисциплінарність, міждисциплінарний підхід, професійна педагогікаAbstract
У статті розглянуто взаємозв’язок міждисциплінарного дослідження та професійної педагогіки.
Виокремлено основні складові професійної педагогіки: загальна педагогіка, загальна і педагогічна
психологія, інженерна психологія, психологія праці, фізіологія праці, акмеологія. Представлено
зв’язок між міждисциплінарним дослідженням і професійною педагогікою, який проявляється
в інтеграції мережевого міждисциплінарного навчально-методичного комплексу в умовах євро-
інтеграції. Описано інтеграційний процес як прояв міждисциплінарності у професійній педагогіці.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-22
How to Cite
Дячок, Н. В. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ ВЕКТОР ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://www.pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/153
Issue
Section
Scientific searches of young scientists