ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ
Keywords:
інтеграція, інформаційна компетентність, інформаційна педагогіка, інформація, освітній процес, теорія поколіньAbstract
У статті висвітлено особливості поняття «інформаційна педагогіка», визначено інноваційні
завдання формування педагогіки нового типу, окреслено шляхи їх розв’язання як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. У процесі дослідження зроблено спробу проаналізувати теорію поколінь, розроблену Вільямом Штраусом і Нілом Хоувом, і запропоновано вектори її інтеграції в освітній процес.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-22
How to Cite
Козир, М. В. (2017). ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://www.pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/142
Issue
Section
Applied aspects of vocational and pedagogical education